0 1 0 27.02.2014Politycy opanowali social media (Press-Service Monitoring Mediów)Z raportu „Scena polityczna” firmy Press-Service Monitoring Mediów wynika, że obecność polityków na Facebooku, Twitterze i YouTube przybrała ogromne rozmiary. Donald Tusk wystąpił w tych serwisach w styczniu ponad 10 tys. razy, a Jarosław Kaczyński ponad 6 tys.
0 1 0 27.02.2014Prezes z pensją na święta odjechał na rowerze – Hasbro podsumowuje kampanię gry Monopoly ImperiumFirma Hasbro podsumowuje projekt „Wygraj pensję prezesa na święta”. Promował on nową wersję gry Monopoly Imperium.
1 1 0 27.02.2014Władimir Kliczko nokautuje analfabetyzm (wideo)Władimir Kliczko wziął udział w kampanii zwracającej uwagę na problem braku powszechnego dostępu do edukacji wśród dzieci. Wystąpił w 90-sekundowym spocie, w którym, uderzając pięściami zanurzonymi w niebieskiej farbie, maluje litery alfabetu.
0 1 1 27.02.2014Ogłoszenie przetargu na kampanię informacyjno-promocyjną soków i musów z warzyw i owoców26 lutego Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło nabór wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na przygotowanie i realizację trzyletniej kampanii, która ma promować soki i musy z owoców i warzyw na rynku wewnętrznym unijnym (Polska, Rumunia, Czechy, Słowacja i Litwa). Zakładany budżet kampanii to maksymalnie 4 841 521 euro netto.
0 1 0 27.02.2014OS3 przejmuje od VML obsługę Philipsa w social mediaPrzetarg na obsługę marki Philips Polska w mediach społecznościowych wygrała agencja OS3. Poprzednio te działania prowadziła VML.
2 3 2 27.02.2014Pepsi Max i tajemniczy składnik w kampanii promującej nowy wariant napoju (wideo)1 marca ruszy ogólnopolska kampania marketingowa Pepsi Max. W telewizji, na outdoorze oraz w Internecie promowany będzie napój o mniej słodkim smaku.
1 1 0 27.02.2014Nissan Qashqai przekonuje: „tak powinna wyglądać jazda” (wideo)Rozpoczęła się kampania Nissana „Fly by Night”, wprowadzająca na rynek model Qashqai. Samochód promowany jest m.in. w telewizji i prasie.
1 1 0 27.02.2014Bank Millennium promuje bankowość mobilną (wideo)1 marca Bank Millennium rozpocznie kampanię reklamową bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych.
3 6 0 26.02.2014Nutella z kampanią na pięćdziesięciolecie marki (wideo)W maju tego roku mija 50 lat od czasu powstania Nutelli (Ferrero). Z tej okazji marka rozpoczęła w lutym kampanię, w której zachęca konsumentów do dzielenia się historiami związanymi z tym orzechowo-czekoladowym kremem.
1 1 0 26.02.2014Orange zachęca: „Wybierz swój numer” (wideo)Orange wprowadza usługę, która pozwala osobie kupującej starter w ofercie pre-paid wybrać dowolny numer telefonu. Towarzyszy temu kampania realizowana w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.