Amazon odzyskuje miano najcenniejszej globalnej marki w sektorze handlu detalicznego w rankingu BrandZ
  • 0
  • 1
20.06.2016

Amazon odzyskuje miano najcenniejszej globalnej marki w sektorze handlu detalicznego w rankingu BrandZ

Amazon to najcenniejsza na świecie marka w branży handlu detalicznego – wynika z rankingu BrandZ Top 100, ogłoszonego przez WPP i Millward Brown. Badanie pokazuje, że granica między sklepami internetowymi a tradycyjnymi zaciera się, ponieważ konsumenci chcą płynnie przechodzić od jednego kanału sprzedaży do drugiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2016