Amazon najcenniejszą marką sektora handlu detalicznego w rankingu BrandZ Top 100
  • 0
  • 1
30.05.2014

Amazon najcenniejszą marką sektora handlu detalicznego w rankingu BrandZ Top 100

Tegoroczny ranking BrandZ Top 100 najcenniejszych marek świata opracowywany przez Millward Brown Optimor wskazuje, że największe sukcesy odnoszą te marki detaliczne, które koncentrują się na obecności wszędzie tam, gdzie są ich klienci. Amazon, będący liderem rankingu, w 2013 r. zwiększył sprzedaż o 22%, podnosząc wartość marki o 41% do 64 mld dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2014