Akcja „Szkolenia – to się opłaca”
  • 2
  • 1
22.03.2010

Akcja „Szkolenia – to się opłaca”

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna „Szkolenia – to się opłaca!”, realizowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Ma ona na celu promowanie wśród menedżerów MSP idei rozwoju kompetencji pracowników. To największa jak do tej pory tego typu akcja w Polsce. Rozpoczęta w marcu br., trwać będzie do końca czerwca 2011 r. Jej realizatorami są: dom mediowy MediaOn, agencja reklamowa Kolman i firma Ecorys.

Według przedsiębiorców, dwie główne bariery utrudniające korzystanie ze szkoleń to wysokie koszty oraz brak czasu na podnoszenie kompetencji pracowników. Podejmowane działania promocyjne będą miały na celu informowanie o możliwościach skorzystania z szerokiej gamy szkoleń dofinansowanych ze środków EFS oraz o nowych formach kształcenia z zastosowaniem technologii informacyjnych.

Narzędziami ogólnopolskiej kampanii „Szkolenia – to się opłaca!” są reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe oraz umieszczane na portalach internetowych, a także działania PR oraz BTL. Dodatkowo informacje będą dystrybuowane podczas ogólnopolskich targów branżowych oraz regionalnych debat i konferencji na temat roli szkoleń w budowaniu przewag konkurencyjnych firm.

Na zlecenie PARP utworzono portal www.inwestycjawkadry.pl, ułatwiający zainteresowanym dostęp do oferty szkoleniowej, Zawiera on zarówno oferty szkoleń dofinansowanych ze środków EFS, jak i tych dostępnych na warunkach komercyjnych. Przed rozpoczęciem kampanii promocyjnej liczba ofert szkoleń w bazie to 35 102, w tym 21 491 dofinansowanych ze środków UE. Zainteresowani znajdą tam również 222 propozycje studiów podyplomowych.

Zaawansowana wyszukiwarka pozwala wybrać szkolenia dopasowane do potrzeb przedsiębiorcy. Oferta szkoleń jest zawsze aktualna, ponieważ firmy szkoleniowe mogą uzupełniać ją na bieżąco. Tylko od 17 lutego do 1 marca 2010 r. portal zarejestrował ponad 23 000 odwiedzin i około 353 000 odsłon. Dla osób, które będą potrzebowały wsparcia w zakresie korzystania z portalu, została uruchomiona infolinia 0 801 808 108.

  • 1

22 marca 2010

Reklama
  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2010

TBWA z Gracją dla Müller Polska

Koncern Müller Polska wprowadza do swojej oferty nową linię jogurtów o nazwie Gracja. Launch nowej linii jogurtów będzie intensywnie wspierany działaniami marketingowymi. Wkrótce rozpocznie się ogólnopolska kampania telewizyjna na antenach następujących stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, stacje obsługiwane przez AtMedia (m.in. MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment itd.), Polsat 2 oraz TVN 24 i TVN Style.

Reklama