Akcja „Szkolenia – to się opłaca”
  • 2
  • 1
22.03.2010

Akcja „Szkolenia – to się opłaca”

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna „Szkolenia – to się opłaca!”, realizowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Ma ona na celu promowanie wśród menedżerów MSP idei rozwoju kompetencji pracowników. To największa jak do tej pory tego typu akcja w Polsce. Rozpoczęta w marcu br., trwać będzie do końca czerwca 2011 r. Jej realizatorami są: dom mediowy MediaOn, agencja reklamowa Kolman i firma Ecorys.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44275 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 marca 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.03.2010

TBWA z Gracją dla Müller Polska

Koncern Müller Polska wprowadza do swojej oferty nową linię jogurtów o nazwie Gracja. Launch nowej linii jogurtów będzie intensywnie wspierany działaniami marketingowymi. Wkrótce rozpocznie się ogólnopolska kampania telewizyjna na antenach następujących stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, stacje obsługiwane przez AtMedia (m.in. MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment itd.), Polsat 2 oraz TVN 24 i TVN Style.