Espresso - Strona 4861 z 5518 - Marketing przy Kawie

Espresso

17 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

4fun.tv wyprodukowała nowy program dla TV 4

Przygotowująca się do debiutu giełdowego Spółka 4fun.tv S.A., właściciel interaktywnej telewizji dla młodzieży, korzystając z posiadanych zasobów technicznych oraz wykorzystując własne studnio, przystosowane do prowadzenia programów „na żywo”, uruchomiła nowy program „Casino Night”, emitowany w TV4. Został on wyprodukowany we współpracy z węgierską firmą MFactory, renomowanym europejskim dostawcą formatów interaktywnej TV.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Mc Cann Worldgroup pomaga przy wprowadzeniu na rynek nowego Opla Corsy

Outdoor jest ostatnią częścią kampanii reklamowej przygotowanej przez McCann Erickson dla General Motors Poland. Celem rozpoczętej w październiku komunikacji jest zwrócenie uwagi na frajdę, jaką sprawia jazda samochodem. Zabawa jest jeszcze lepsza, kiedy podróżuje się z grupą najbliższych przyjaciół. Zwieńczeniem komunikacji jest hasło C’MON!, zachęcające do zapoznania się z nową Corsą i jej zaletami. Do zakupu samochodu powinna skłaniać również jego atrakcyjna cena.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2006

Wirtualne okno na OGRÓD SPA

Grupa Kolastyna - jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków pielęgnacyjnych - uruchomiła nowy, niekonwencjonalny serwis internetowy marki Laboratorium Kolastyna, wspierający kampanię reklamową OGRÓD SPA. Serwis dostępny jest pod adresem www.kolastyna.pl. Nowa strona łączy w sobie dwa rodzaje komunikacji: video i on-line. Wraz z jej uruchomieniem rusza konkurs dla internautów, który potrwa przez najbliższe pięć tygodni. Na potrzeby serwisu nakręcono krótkie spoty reklamowe, które stanowią integralną część serwisu.

Poprzednie Następne