Agencja Zero,2 przygotowała kampanię prasową marki Audi
  • 0
  • 1
13.07.2009

Agencja Zero,2 przygotowała kampanię prasową marki Audi

Z początkiem lipca Kulczyk Tradex, wyłączny importer marki Audi, wprowadził promocyjną ofertę finansowania zakupu trzech modeli Audi z segmentu średniego premium: A4, A4 Avant i A4 allroad quattro. Wsparcie komunikacyjne stanowi kampania prasowa w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach opiniotwórczych. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Zero,2 Inżynieria Marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lipca 2009