0 1 0 0 0 21.07.2009„Siedmiomiesięczna umowa” – radiowa kampania CYFRY+Ruszyła radiowa kampania wspierająca ofertę sprzedażową CYFRY+ z najkrótszą na rynku, siedmiomiesięczną umową abonamentową. Klienci korzystający z oferty, oprócz krótkiej umowy abonamentowej zyskują dodatkowo miesięczny darmowy dostęp do wybranego pakietu CYFRY+.
0 1 0 0 0 21.07.2009Rusza nowa kampania ZigZapaW piątek 24 lipca 2009 roku rusza nowa kampania wizerunkowa kanału ZigZap. W 22 kinach w całej Polsce będzie emitowany spot reklamowy promujący kanał i jego ofertę programową.
0 1 0 0 0 21.07.2009Just Health Club pracuje dla nowej linii dermokosmetykówNaukowcy z Cederroth International, we współpracy z ekspertami z firmy Soraya, stworzyli wyjątkową linię dermokosmetyków aptecznych opartych na czystych szwedzkich recepturach – Maxima Dermo-Therapy. Linia dedykowana jest do rozwiązywania problemów skórnych, a jej potencjał tkwi w zastosowaniu wyselekcjonowanych składników w terapeutycznych dawkach.
0 1 0 0 0 21.07.2009Agencja Reklamowa Betlej & Partners poleruję markę SEATKreatywna Agencja reklamowa Betlej&Partners po realizacji kampanii wprowadzającej SEAT-a Exeo, otrzymała zlecenie tworzenia koncepcji i realizacji kampanii dla wszystkich modeli i całej marki SEAT. Współpraca opiewa na obszerne działania zarówno multimedialne w komunikacji masowej, jak również na nowoczesne kanały bezpośredniego dotarcia i kreatywnej implementacji koncepcji w salonach dealerskich SEAT-a.
0 1 0 0 0 21.07.2009Nowe niestandardowe formy reklamowe na eska.plW portfolio IDMnet S.A. pojawiły się niestandardowe formy reklamowe, oferowane w związku z testowaniem nowego serwisu eska.pl.
0 1 0 0 0 21.07.2009Światowa prapremiera portalu www.mieszkaniadlasingli.plW najbliższą środę, 22. lipca 2009 r., w samo południe, odbędzie się światowa prapremiera portalu www.mieszkaniadlasingli.pl. Portal jest poświęcony problematyce związanej m.in. z zakupem, wynajęciem i urządzaniem mieszkań oraz tym wszystkim, z czym borykają się single w drodze do wymarzonego M. Stworzenie portalu jest kolejnym krokiem w rozwoju programu Mieszkania dla singli.
0 1 0 0 0 21.07.2009Sieć V2Media wprowadza do oferty pre-rolle przed gramiSieć internetowej reklamy video V2Media Polska wprowadziła do oferty reklamy typu pre-roll emitowane przed grami on-line. Zasięg nowego produktu to 3 mln graczy i 419 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2009.04).
0 1 0 0 0 21.07.2009Gdańsk dołącza do akcji „Taksówka z fotelikiem”Od dzisiaj mieszkańcy Gdańska mogą już zamówić taksówkę z fotelikiem. Bezpieczne przewożenie dzieci jest możliwe dzięki akcji „Taksówka z fotelikiem”, w ramach której ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct przekazał taksówkarzom 35 fotelików, podstawek oraz kołysek dla maluchów. W sumie w całym Trójmieście jeździ już blisko 100 taksówek z fotelikami. Partnerem programu w Gdańsku została korporacja Hallo Taxi. Patronat nad akcją sprawują Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Przemysłowy Instytut Motoryzacji „PIMOT”. Ponadto, honorowy patronat sprawuje nad przedsięwzięciem Prezydent Gdańska – Paweł Adamowicz.
0 1 0 0 0 21.07.2009PR time – czas efektywnej komunikacjiPR time – wrocławska agencja public relations w połowie lipca wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej spółki oraz uruchomiła w nową stronę internetową.
0 1 0 0 0 21.07.2009Firma Profix rozpoczęła współpracę z agencją reklamową D&M AdvertisingPROFIX Sp. z o.o., firma zajmująca się produkcją i dystrybucją narzędzi ręcznych i elektronarzędzi rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek własnych - Proline i Mega.