0 1 0 0 0 28.11.2008LG Electronics globalnym i technologicznym partnerem Formuły 1Firma LG Electronics poinformowała o podpisaniu umowy partnerskiej z Formułą 1. LG zostanie partnerem globalnym i technologicznym Formuły 1. W ramach współpracy LG uzyska wyłączność na stosowanie oznaczeń oraz prawo do działań marketingowych jako oficjalny producent elektroniki użytkowej, telefonów komórkowych i systemu przetwarzania danych związanych z wyścigami Formuły 1.
0 1 0 0 0 28.11.2008Bożonarodzeniowa kampania marki Srebrna ŁyżeczkaFirma BSO Polska, producent cukru pod marką Srebrna Łyżeczka, przygotował kolejną przedświąteczną kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 28.11.2008TBWA przygotowała kampanię czekoladowej marki DoveAgencja TBWA przygotowała kampanię wprowadzającą na polski rynek czekoladową markę Dove. Producentem czekoladek Dove jest firma Mars Polska.
0 1 0 0 0 28.11.2008Blogowa promocja premiery w Teatrze KonsekwentnymTeatr Konsekwentny rozpoczął promocję swojego najnowszego przedstawienia w niekonwencjonalny sposób. Bohaterowie sztuki „Kochankowie z sąsiedztwa”, której premiera już 7 grudnia, prowadzą bloga.
1 1 0 0 0 28.11.2008MultiBank kontynuuje działania wirusowePojawiła się druga część nieoficjalnej reklamy MultiBank, przygotowanej dla pracowników Grupy BRE.
0 1 0 0 0 28.11.2008Xbox360 i Momentum Worldwide na Targach Poznań Games Arena 2008Agencja Momentum Worldwide zakończyła promocję konsoli Microsoft na tegorocznych Targach Poznań Games Arena w Poznaniu. Na imprezę, której głównym sponsorem był Xbox360 przybyło ponad 25 000 fanów konsoli. Mogli oni sprawdzić najnowsze dzieła stajni z Redmond w obrębie 540-metrowego stoiska, w którym Momentum przygotowało ok. 60 stanowisk do gier.
0 1 0 0 0 28.11.2008Pomimo kryzysu konsumenci wybierają marki, które angażują się w pomoc potrzebującymDrugie ogólnoświatowe badanie postaw konsumentów wykonane przez instytut Strategy One, wchodzący w skład Edelman potwierdziło przywiązanie konsumentów do marek i firm, które realizują działania prospołeczne. 42% badanych uznało, że przy wyborze produktów tej samej jakości i w jednakowej cenie, społeczne zaangażowanie jest istotniejsze niż design, innowacja czy lojalność wobec marki.
0 1 0 0 0 28.11.2008Budowanie lojalności w sieciach handlowych i usługowychW dniach 5-6 listopada 2008 roku grupa LaSer była jednym z głównych partnerów konferencji „Budowanie lojalności w sieciach handlowych i usługowych” na temat rozwijania i umacniania relacji pomiędzy firmą a klientem. W roli ekspertów wstąpili m.in. Philippe Vitry - Dyrektor Rozwoju i Usług Marketingowych LaSer Polska oraz Anna Kwiatkowska - Dyrektor ds. Obsługi Klienta 5one, grupy LaSer.
0 1 0 0 0 27.11.2008IX seminarium „Rewolucja w komunikacji”W pierwszej połowie grudnia w siedzibie Agory odbędzie się IX seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: „Enterprise 2.0”.
0 1 0 0 0 27.11.2008Discovery Media Polska najlepszym domem sprzedaży reklamy TV w PolsceDiscovery Media Polska po raz szósty z rzędu zostało uznane za najlepszy dom sprzedaży reklamy TV w Polsce.