Agencja EURO RSCG Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Peugeot - Marketing przy Kawie
Agencja EURO RSCG Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Peugeot
  • 0
  • 1
6.02.2006

Agencja EURO RSCG Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Peugeot

6 lutego rusza kolejna część kampanii informującej o wyprzedaży modeli Peugeot z 2005 r. „Duża reszta do wydania”. Reklama ma za zadanie wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów promocyjną ofertą kredytową Peugeot 50/50.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2006

3 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.02.2006

Raport 3razy4 PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Od początku 2006 roku firma PRESS-SERVICE rozpoczyna comiesięczny cykl raportów przedstawiających zestawienie 3 najważniejszych wydarzeń i osób w 4 kategoriach. Raport prezentuje obszary i tematy, w których media w Polsce wykazują największe zainteresowanie, a ranking wskazywać będzie na najbardziej popularne wydarzenie, polityka, sportowca i biznesmena w danym miesiącu. O pozycji w zestawieniu decyduje ilość informacji prasowych, jaka ukazała się na dany temat w analizowanym okresie.