0 1 6.02.2006Nowi klienci w portfolio Great Open Housefirmy TweetAgencja Great Open House wraz z nowym rokiem nawiązała współpracę w dwoma nowymi klientami.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54935 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.02.2006PO PROSTU PR dla FRUCTUSAgencja PO PROSTU PR pozyskała nowego klienta - Szczecińskie Zakłady Nawozów Fosforowych FOSFAN S.A. Podpisana umowa współpracy dotyczy kompleksowej obsługi public relations marki FRUCTUS.
0 1 0 0 0 3.02.2006„Machina” ruszyła"Machina" - pismo popkulturalne - powraca na rynek. Wydawcą magazynu „Machina” jest Platforma Mediowa Point Group. Prace nad budową nowego oblicza „Machiny” trwały od połowy 2005 roku. Wraz z zakupem praw do wydawania tytułu podjęte zostały decyzje o relaunchu „Machiny” – pisma ukazującego się na rynku od 1996 roku i wydawanego nieprzerwanie do roku 2002.
0 1 0 0 0 3.02.2006Raport 3razy4 PRESS-SERVICE Monitoring MediówOd początku 2006 roku firma PRESS-SERVICE rozpoczyna comiesięczny cykl raportów przedstawiających zestawienie 3 najważniejszych wydarzeń i osób w 4 kategoriach. Raport prezentuje obszary i tematy, w których media w Polsce wykazują największe zainteresowanie, a ranking wskazywać będzie na najbardziej popularne wydarzenie, polityka, sportowca i biznesmena w danym miesiącu. O pozycji w zestawieniu decyduje ilość informacji prasowych, jaka ukazała się na dany temat w analizowanym okresie.
0 1 0 0 0 3.02.2006Paralotna dla Winiar i "Chiński kubek"Paralotna przygotowała kreację i zajęła się produkcją billboardu sponsorskiego dla nowej marki z portfolio produktów Winiary - "Chiński Kubek".