82 proc. Polaków jest gotowych płacić więcej za produkty przyjazne dla środowiska. Wyniki European Trusted Brands 2012 - Marketing przy Kawie
82 proc. Polaków jest gotowych płacić więcej za produkty przyjazne dla środowiska. Wyniki European Trusted Brands 2012
  • 0
  • 1
25.04.2012

82 proc. Polaków jest gotowych płacić więcej za produkty przyjazne dla środowiska. Wyniki European Trusted Brands 2012

82 proc. Polaków jest gotowych zapłacić więcej za produkty oznaczone logo „Przyjazny dla środowiska” – wynika z badania European Trusted Brands, przeprowadzonego przez wydawnictwo Reader’s Digest.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2012