0 1 21.03.20127islands z agencją public relationspublic relations TweetPolski touroperator – 7islands – rozpoczął współpracę z agencją Warsaw Public Relations.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 21.03.2012Kampania piekarników Amica FusionProducent sprzętu AGD rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową produktów Amica Fusion, która realizowana jest pod hasłem „Amica Fusion. Efektowny i efektywny”.
0 1 0 0 0 21.03.2012Planet Soft z agencją public relationsPlanet Soft – polska firma specjalizująca się w oferowaniu rozwiązań i produktów IT usprawniających pracę małych i średnich przedsiębiorstw – rozpoczęła pierwszego marca współpracę z agencją Lewis PR.
0 1 0 0 0 21.03.2012Rozpoczęła się kampania Unit4 Teta„Systemy informatyczne poukładane dla Twojej branży” – pod takim hasłem 20 marca rozpoczęła się kampania reklamowa wrocławskiego producenta oprogramowania biznesowego – firmy Unit4 Teta. Kampania promuje pakiet ERP Teta Constellation, będący grupą zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie w średnich i dużych firmach. Akcja reklamowa potrwa do końca maja.
0 3 0 0 0 21.03.2012Małpka Express – nowa sieć sklepów conveniencePlacówki sieci Małpka Express łączą funkcję sklepu spożywczo-monopolowego z ofertą strefy cafe oraz usługami (m.in. dzięki umowie z firmą InPost). Personifikacją marki oraz przewodnikiem po ofercie sklepu jest postać małpki.