6 mln wyświetleń w 2 dni – popularność reklamy GoPro ze strażakiem ratującym kotka (wideo) - Marketing przy Kawie
6 mln wyświetleń w 2 dni – popularność reklamy GoPro ze strażakiem ratującym kotka (wideo)
  • 1
  • 1
27.09.2013

6 mln wyświetleń w 2 dni – popularność reklamy GoPro ze strażakiem ratującym kotka (wideo)

W reklamie producenta kamer wykorzystano autentyczny film z kamery umieszczonej na hełmie strażaka, który ratuje z pożaru małego kotka. Wymowa nagrania współgra ze sloganem marki: „Be a Hero”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 września 2013

26 września 2013