0 8 0 0 0 26.09.2013Osiecka, Chopin i wrocławskie krasnale patrzą na świat przez żółte okularyAgnieszka Osiecka w Warszawie, Fryderyk Chopin w Poznaniu i krasnale we Wrocławiu – 24 września na jeden dzień wybrane pomniki założyły żółte okulary. Tak zainaugurowana została ogólnopolska kampania edukacyjna „Chroń swój wzrok cały rok”.
0 3 0 0 0 26.09.2013Tetley rozdaje herbatę i zachęca do składania życzeńW Warszawie stanęły drzewka szczęścia marki Tetley. Na specjalnie przygotowanych zawieszkach mieszkańcy stolicy mogli napisać życzenia dla bliskich i umieścić je na gałęziach drzewek.
0 5 0 0 0 26.09.2013„Trening z mistrzem czyni mistrza” – Szlachetna Paczka szuka wolontariuszy25 września w Poznaniu i Warszawie odbył się trening wolontariuszy Szlachetnej Paczki. Stolicę odwiedził Szymon Kołecki, w Wielkopolsce gościł Szymon Ziółkowski. Sportowcy spotkali się z osobami zaangażowanymi w projekt.
0 2 0 0 0 26.09.2013Polacy o dodatkowych ubezpieczeniach zdrowotnychCo piąta osoba odwiedzająca lekarza specjalistę płaci za wizytę z własnej kieszeni. Jednocześnie Polacy nie korzystają z możliwości zastąpienia jednorazowych wydatków abonamentem lub dodatkowym ubezpieczeniem zdrowotnym – korzysta z nich 8% osób w kraju. Wskazują na to wyniki badania zrealizowanego przez PBS.
0 2 0 0 0 26.09.2013PGE stworzy bajki z facebookowych statusów18 września PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię „Energia słów”. W jej ramach ze słów zamieszczanych w statusach przez użytkowników Facebooka powstaną bajki o energii odnawialnej.
0 1 0 0 3 26.09.2013Makarony Barilla nie dla gejówGuido Barilla, właściciel firmy produkującej makaron, niefortunną wypowiedzią zraził do marki osoby homoseksualne. W rozmowie na antenie radia stwierdził, że nie pokaże homoseksualnej pary w reklamie swoich produktów, a jeśli komuś się to nie podoba, może kupować makarony konkurencji.
0 1 0 0 0 26.09.2013Zgubiony portfel – „Reader’s Digest” prowadzi test na uczciwośćReporterzy „Reader’s Digest” przeprowadzili międzynarodowe badanie, w którym sprawdzili uczciwość mieszkańców wybranych miast Europy, Ameryki Południowej i Północnej oraz Indii. Dziennikarze zostawili w miastach portfele, a następnie obserwowali reakcje osób, które je znalazły.
4 1 0 0 1 26.09.2013Polscy sportowcy mówią: „Stop zwolnieniom z WF-u” (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania Ministerstwa Sportu i Turystyki „Stop zwolnieniom z WF-u”. Ma ona zapoczątkować dyskusję nad aktywnością fizyczną dzieci i młodzieży. W telewizyjnych i internetowych spotach wystąpili utytułowani polscy sportowcy, m.in. Marcin Gortat, zawodnicy siatkarskiej reprezentacji Polski czy Tomasz Majewski.
0 1 0 0 0 26.09.2013BNP Paribas Bank promuje nowy kredyt dla firmBNP Paribas Bank Polska rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców. Działania prowadzone do końca roku skupią się na mediach branżowych.
0 1 0 0 0 26.09.2013Yves Rocher w Polsce wybrał system marketing automationYves Rocher będzie automatyzował marketing, wykorzystując system SalesManago Marketing Automation. Umowa została podpisana z polskim oddziałem YR. Planowane jest rozszerzanie wdrożenia na pozostałe kraje w Europie Centralnej.