30 minut przyjemności z Siemensem (wideo)
  • 3
  • 1
10.11.2011

30 minut przyjemności z Siemensem (wideo)

4 listopada ogłoszono wyniki konkursu filmowego „30 minut przyjemności”, zorganizowanego przez marki Siemens i Finish.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Grzegorz Emanowicz

12 lat temu

Warto?

Warto robić ogólnopolski konkurs, do którego nadchodzi tylko 122 zgłoszeń przez 3 miesiące? Na dodatek nie było wymogu zakupu produktu - tylko nakręcenie filmu. Wydano kupę kasy na stronę www konkursową i fanpage oraz 20.000 na nagrody. Jak to ocenia klient?

10 listopada 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
10.11.2011

Agora po III kwartale 2011 r.

Grupa Agora przedstawiła swe wyniki finansowe za III kwartał br. Według szacunków Grupy, wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 5,6 mld zł (wzrost o prawie 4%). Przychody Grupy wzrosły o 15,8% do 898,7 mln zł. Sprzedaż reklam wyniosła 514,5 mln zł (wzrost o 0,3%), sprzedaż wydawnictw wyniosła 142,7 mln zł (spadek o 7%), sprzedaż biletów do kin wyniosła 104,3 mln zł, a pozostała sprzedaż 137,2 mln zł (wzrost o 33,5%).