0 1 0 0 0 23.11.2011„Święta cieszą tylko w rodzinie”: kampania stowarzyszenia SOS Wioski DziecięceAkcja rozpoczyna się w listopadzie i potrwa do końca grudnia. Działania promocyjne będą prowadzone przede wszystkim w prasie i w Internecie. W drugiej połowie listopada w Warszawie ruszy kampania outdoorowa.
0 1 0 0 0 23.11.2011Energizer znów wybrał PRowokacjęAgencja studio PRowokacja zajmie się obsługą PR nowych produktów marki Energizer: akumulatorków Energizer Extreme oraz ładowarki Energizer Intelligent. Współpraca jest wynikiem wcześniejszych działań: agencja pracuje już dla projektu gier on-line Move&Play tej marki.
0 1 0 0 0 23.11.2011Zareklamuj swoją firmę i pomóż potrzebującym dzieciomKomitet Ochrony Praw Dziecka zaprasza do udziału w licytacji powierzchni reklamowych w czołowych tytułach prasowych. Akcja potrwa do 12 grudnia 2011 r., a jej celem jest wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci.
0 1 0 0 0 23.11.2011Atmedia sprzedaje reklamy w Smart TVRozpoczęły się pierwsze kampanie reklamowe klientów Atmedia z wykorzystaniem Smart TV – telewizorów podłączonych do Internetu. Serwis Iplex.pl rozwinął ofertę dla marketerów o reklamę wokół programów odbieranych w tej technologii.
0 1 0 0 0 23.11.2011Polak mobilny – Polak bezpieczny? Raport TNS OBOP„Moje osobiste dane przechowywane w telefonie komórkowym mają dla mnie zdecydowanie większą wartość niż samo urządzenie, na którym się znajdują” – deklaruje większość naszych rodaków. Z badań wynika, że aż 53 proc. Polaków zgadza się z tym stwierdzeniem, a jedynie 4 proc. uważa, że informacje przechowywane przez nich w telefonach komórkowych są mniej cenne niż sam aparat.
0 1 0 0 0 23.11.2011Fan page to nie wszystko. Jak budować społeczność na Facebooku? (szkolenie)Gdyby Facebook był państwem, byłby trzeci pod względem liczby ludności na świecie. Obecnie ma ponad 700 milionów użytkowników. To jeden z najbardziej rozwojowych kanałów komunikacji w Internecie. Planując rozpoczęcie lub rozwój aktywności marki na Facebooku, warto dowiedzieć się, jakie zasady komunikacji tam rządzą.
0 2 0 0 0 23.11.2011House wybrał studio kreatywneHouse rozpoczął współpracę z warszawskim studio kreatywnym Huncwot. Odbiorcami oferty marki są młode, aktywne osoby, które lubią spędzać czas z rówieśnikami, inspirują się muzyką i najnowszymi trendami w modzie.
0 1 0 0 0 23.11.2011Dzień bez Kupowania w KrakowieCo roku w ostatnią sobotę listopada w całej Europie świętowany jest Dzień bez Kupowania. To dzień, którego założeniem jest powstrzymanie się od zakupów i konsumpcji. Również w Krakowie z tej okazji odbędzie się happening i akcja informacyjna.
0 1 0 0 0 23.11.2011Popularne fan pages obsługiwane przez Adv.plRośnie liczba fanów profili takich jak TP SA, Tesco, Winiary czy Wyborowa. Jest to skutek m.in. kampanii prowadzonych przez agencję Adv.pl (Lemon Sky). W listopadzie fan page Serca i Rozumu przekroczył liczbę pół miliona sympatyków, stając się drugą pod względem popularności stroną brandu na polskim Facebooku.
0 2 0 0 0 23.11.2011Zagraj w metrze razem z PlayKażdy abonent Play może w czasie podróży metrem skorzystać z dostępu do sieci i pobrać darmową grę. Kampania rozpoczęła się 1 listopada.