2 tysiące zweryfikowanych sklepów on-line
  • 0
  • 1
22.01.2007

2 tysiące zweryfikowanych sklepów on-line

Osoby zajmujące się eCommerce zadają sobie często pytanie: ile sklepów internetowych jest w Polsce? W związku z brakiem urzędowego rejestru oraz rozbieżnymi informacjami podawanymi przez publikacje prasowe, odpowiedzi na to pytanie należy szukać w serwisach agregujących informacje i oferty z sieci WWW.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2007

L’Oreal Polska wraz z działem R&D ZenithOptimedia realizuje projekt badawczy Touchpoints

Dział research & development domu mediowego ZenithOptimedia realizuje projekt badawczy Touchpoints dla koncernu L’Oreal Polska. Trzon badania opiera się na sieciowej metodologii ZenithOptimedia. Jego celem jest ewaluacja dotychczasowych punktów styku konsumenta z wybranymi markami w kategorii kremów do twarzy oraz odkrywanie nowych nie eksploatowanych dotychczas sposobów komunikacji marketingowej. W ramach projektu badane są zarówno marki należące do L’Oreal Polska, jak i wyselekcjonowane brandy konkurencyjne.