0 1 0 6.04.2007Ruszyła kolejna produkcja agencji FFCreation dla Nike Polandwww.sciezkibiegowe.pl to już druga odsłona coraz bardziej poularnego serwisu internetowego przeznaczonego przede wszystkim dla biegaczy, promującego Ścieżki Biegowe Nike.
0 1 0 6.04.2007II etap Studenckiego Produktu RokuII etap VII edycji plebiscytu Studencki Produkt Roku wszedł w finałową fazę. Do końca maja studenci, czytelnicy i internauci mogą głosować na swoje ulubione produkty. Wielki finał i rozstrzygnięcie nastąpią już w czerwcu w Warszawie.
0 1 0 6.04.2007Zebry na budynkach Warszawy i GdańskaNa wielkoformatowych siatkach firmy Jet Line w Warszawie i Gdańsku rozpoczęła się kampania nowej, czarno-białej wersji batonika Prince Polo. Ogromnych rozmiarów dekoracje przedstawiają produkt i… inspirowaną obrazem „Szał uniesień” Władysława Podkowińskiego kobietę na zebrze zamiast na koniu.
0 1 0 6.04.2007Piractwo – walka z wiatrakami?D. Orr, Pirate's Ball, "Forbes", 6.04.2007Autorka zwraca uwagę na ogromny rynek azjatyckich podróbek markowych produktów i wyjaśnia, dlaczego firmy mają niesłychany problem z dochodzeniem swoich racji na gruncie prawa.
0 1 0 6.04.2007Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowejM. Zielińska, Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowej, "arts & business connections", kwiecień 2007Artykuł próbuje wyjaśnić - przedstawiając podstawy prawne - dlaczego i w jaki sposób producenci artykułów objętych zakazem (lub ograniczeniem) reklamy mogą dotrzeć do masowego odbiorcy.
0 1 0 6.04.2007Efektywne słowa kluczoweS. Parish, Using effective keyword strategies, "DMNews", 4.04.2007Próbując znaleźć najbardziej efektywne słowa kluczowe dla strony internetowej bardzo często oceniamy je pod względem "obszaru", który pokrywa dane pojęcie - dokonujemy przetargu pomiędzy ogólnością i niepowtarzalnością. Autorka tymczasem zwraca uwagę także na... trafność!
0 1 0 6.04.2007pkt.pl na pierwszym miejscu wśród wyszukiwarek Yellow PagesWyszukiwarka internetowa pkt.pl odnotowała w marcu 2007 rekordową w swojej historii liczbę ponad 10,5 miliona wizyt na stronie głównej pkt.pl. To o 26 proc. więcej w porównaniu z lutym tego roku. Wzrosła również liczba zapytań internautów i w pierwszym kwartale 2007 wyniosła blisko 15 milionów w skali jednego miesiąca.
0 1 0 6.04.2007Giganci sektora publicznego – Top 2000S. DeCarlo (red.), The World's 2,000 Largest Public Companies, "Forbes", 29.03.2007Lista 2000 największych przedsiębiorstw świata stworzona na podstawie wyników sprzedaży, wartości rynkowej, majątku i dochodów. Wśród gigantów znajdują się 4 polscy przedstawiciele.
0 1 0 6.04.2007Kampania reklamowa Kamis Viva ItaliaKuchnia włoska w 15 minut! Pod tym hasłem prowadzona będzie kampania reklamowa dla nowej linii produktów KAMIS VIVA ITALIA – pierwszych na rynku naturalnych fixów do włoskich past i makaronów. Kampania ma charakter informacyjno-edukacyjny a jej celem jest poinformowanie o nowej linii produktów Kamis oraz wskazanie na funkcjonalność produktów VIVA ITALA (prawdziwa włoska pasta w 15 minut!), ich doskonały smak oraz łatwość przygotowania.
0 1 0 6.04.2007Rynek reklamowy w prognozie ZenithOptimediaSieć domów mediowych ZenithOptimedia prognozuje, że w latach 2006-2009 wydatki reklamowe w krajach Europy Środkowej i Wschodniej będą rosły cztery razy szybciej niż w Europie Zachodniej i trzy razy szybciej niż średnia dynamika zakładana dla rynku reklamowego na całym świecie. Według ZenithOptimedia w naszej części Europy wydatki do 2009 r. wzrosną o 50 proc., w Europie Zachodniej o 12 proc., a w skali globalnej o 17 proc.