0 5 0 0 0 24.01.2007Wyniki Megapanel PBI/Gemius za listopad 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2006 roku.
0 1 0 0 0 24.01.2007Marketing w mediach społecznych – 12 dogmatówB. L. Ochman, The 12 Tenets of Social Media Marketing (and Why You Need to Learn Them), "MarketingProfs", 23.01.2007 Nowe media -> nowe wyzwania; nowi konsumenci -> nowe zasady...
0 1 0 0 0 24.01.2007Kochankowie z Internetu na antenie Telewizji PolsatKto szuka miłości w internecie? Kto ją znajdzie? Kto porzuca świat realny dla wirtualnego? Czy się w nim zatraci? Czy skończy się to ślubem? Dlaczego coraz więcej Polaków poszukuje bliskiej osoby przez internet? Odpowiedzi na te pytania już od 24.01.2007 r. o godzinie 23:00 w Polsacie, w cotygodniowym serialu dokumentalnym „KOCHANKOWIE Z INTERNETU”. Twórcami tego serialu są wybitni dziennikarze, dokumentaliści Irena i Jerzy Morawscy. Za „Serce z węgla” otrzymali prestiżową nagrodę im. Dariusza Fikusa. Są też autorami serialu „Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym” kontrowersyjnego serialu, wzbudzającego szerokie zainteresowanie widzów.
0 1 0 0 0 24.01.2007IAA rozmawia o CSRCzym jest prawdziwy CSR? Jakie ma znaczenie dla społeczeństwa i branży? W jaki sposób przygotować i wdrożyć efektywny program CSR? – na te i na inne pytania chce odpowiedzieć konferencja „IAA – Road to CSR” organizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce w ramach Dnia Specjalnego Impactor 2007.
0 1 0 0 0 24.01.2007E-nwigilacja pociąga kolejne firmyKupujesz przez Internet książkę lub film? Zaloguj się na stronie internetowej, podając swoje dane osobowe, zawód i zajmowane stanowisko w firmie. Twoje zainteresowania i gusta poznamy, śledząc uważnie wrzucane do e-koszyka zakupy. Protest się nie opłaca.
0 1 0 0 0 23.01.2007Lipton zagrzewa do jazdy z TequiląPod hasłem „Lipton zagrzewa do jazdy” rozpoczęła się zimowa kampania promocyjna marki Lipton, która ma zachęcić konsumentów do aktywnego spędzania wolnego czasu. Do wygrania w promocji jest 10 czteroosobowych pełnych atrakcji wyjazdów na białe szaleństwa w Alpy oraz 10 tysięcy kubków termicznych. Dodatkowo w najpopularniejszych zimowych kurortach Polski odbędzie się 10 jubileuszowa edycja Olimpiady FM, cykl imprez plenerowych organizowanych przez radio RMF FM, w tym roku sponsorowany i współorganizowany przez markę Lipton. Za realizację promocji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, za komunikację SMS agencja marketingu mobilnego Mobijoy!.
0 1 0 0 0 23.01.2007Rockwool wśród najbardziej uznanych firm na świecieReputacja i dobry wizerunek firmy w oczach opinii publicznej coraz częściej staje się celem dla szefów spółek i korporacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Reputation Institute Grupa Rockwool należy do elity firm posiadających najlepszą reputację na świecie.
0 1 0 0 0 23.01.2007Rzuciła palenie w InternecieUruchomiona została nowa wersja serwisu www.niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia z zastosowaniem plastrów NiQuitin. Strona, oparta w dużym stopniu o przekaz wideo, jest kontynuacją kampanii sprzed kilkunastu miesięcy i prezentuje bohaterkę akcji rok po rzuceniu palenia.
0 1 0 0 0 23.01.2007Volvo S80 zwycięzcą kategorii „Limuzyny i Kombi” plebiscytu „Auto nr 1 w Polsce” 2007 rokuFlagowy model Volvo - limuzyna S80 zwyciężyła w kategorii limuzyn i samochodów kombi w polskiej edycji prestiżowego konkursu „Auto 1 of Europe” organizowanego w 25 krajach europejskich. Kandydatami są najciekawsze debiuty danego roku, a ich wyboru w Polsce dokonują czytelnicy tygodnika „Auto Świat”.
0 1 0 0 0 23.01.2007Ruszyła pierwsza kampania Noble BankRozpoczęła się pierwsza, wizerunkowa kampania Noble Bank – banku należącego do sektora bankowości prywatnej, który jest częścią Getin Holdingu.