L’Oreal Polska wraz z działem R&D ZenithOptimedia realizuje projekt badawczy Touchpoints
  • 0
  • 1
22.01.2007

L’Oreal Polska wraz z działem R&D ZenithOptimedia realizuje projekt badawczy Touchpoints

Dział research & development domu mediowego ZenithOptimedia realizuje projekt badawczy Touchpoints dla koncernu L’Oreal Polska. Trzon badania opiera się na sieciowej metodologii ZenithOptimedia. Jego celem jest ewaluacja dotychczasowych punktów styku konsumenta z wybranymi markami w kategorii kremów do twarzy oraz odkrywanie nowych nie eksploatowanych dotychczas sposobów komunikacji marketingowej. W ramach projektu badane są zarówno marki należące do L’Oreal Polska, jak i wyselekcjonowane brandy konkurencyjne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2007