„1000 lat niezwyczajności” w kampanii marki Finlandia Vodka (wideo)
  • 1
  • 1
12.06.2015

„1000 lat niezwyczajności” w kampanii marki Finlandia Vodka (wideo)

11 czerwca rozpoczęła się kampania marki Finlandia Vodka „1000 lat niezwyczajności”. Jej osią jest ponad dwuminutowy film. Występują w nim m.in. strongman Hafthór Júlíus Björnsson, ikona mody Iris Apfel, artysta kinetyczny Theo Jansen czy opiekun niedźwiedzi Sulo Karjalainen.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 czerwca 2015

11 czerwca 2015