0 5 0 0 0 29.09.2015Zdjęcia znanych dziennikarzy wykorzystane w reklamach firmy W.Kruk28 września w wydaniach pism „Wprost” i „Newsweek Polska” pojawiła się fotorelacja z jubileuszu firmy jubilerskiej W.Kruk. W reklamowym materiale znalazły się zdjęcia znanych dziennikarzy wykorzystane bez ich wiedzy.
1 1 0 0 0 29.09.2015Nałęczowianka zachęca: „Wyskocz z kapci!” (wideo)Rozpoczęła się kampania wody mineralnej Nałęczowianka. Marka zachęca Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. W ramach loterii można wygrać nagrody za wysłanie organizatorom własnych domowych kapci.
0 1 0 0 0 29.09.2015Value Media zintegrowany z AllegroDom mediowy Value Media (Group One) włączył do oferty prowadzenie działań reklamowych w serwisie Allegro.pl. Klienci będą mogli trafić z reklamą do osób, które poszukują konkretnych produktów.
0 3 0 0 0 29.09.2015ARC Rynek i Opinia: Większa aktywność w programach lojalnościowych47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które uczestniczą w więcej niż jednym programie oraz które są aktywne – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Najbardziej znanym programem jest Payback – 38% osób korzystających z programów lojalnościowych deklaruje uczestnictwo w nim.
2 1 0 0 0 29.09.2015Gillette Venus przekonuje kobiety do mówienia stereotypom „nie!” (wideo)Marka Gillette Venus rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii, w której zajmuje stanowisko w sprawie stereotypizacji kobiet. Działania pod hasłem „Use Your And” mają inspirować kobiety do uwolnienia pełnego potencjału oraz zniesienia ograniczeń związanych z szufladkowaniem. W Polsce ambasadorką akcji jest Anna Lewandowska.
1 1 0 0 0 28.09.2015„Wyślij filmik, wrzuć na walla, zatweetuj, napisz status na Facebooku” – PiS doradza swoim zwolennikom (wideo)26 września Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało kolejny spot wyborczy. Trwający ponad minutę film skierowany jest do zwolenników partii – przede wszystkim internautów. Zawiera instrukcje dla sympatyków PiS.
0 9 0 0 0 28.09.2015Wyniki Megapanelu – sierpień 2015 r.Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za sierpień 2015 r.
0 3 0 0 0 28.09.2015Większe nakłady motoryzacji na reklamę – badanie Value MediaCzerwiec był drugim rekordowym miesiącem sprzedaży samochodów w Polsce w bieżącym roku – wynika z raportu Value Media. Sprzedano ponad 30 tys. nowych aut, co stanowiło 18-procentowy wzrost w porównaniu do 2014 r. Wraz ze wzrostem sprzedaży rosną nakłady na reklamę.
0 1 0 0 2 28.09.2015WhitePress bada efektywność content marketinguWe wrześniu i październiku platforma WhitePress przeprowadza badania efektywności content marketingu. Ankiety skierowane są do agencji oraz do firm, które samodzielnie realizują działania CM.
1 1 0 0 0 28.09.2015Kampania EDF w telewizji oraz Internecie (wideo)Ruszyła druga odsłona ogólnopolskiej kampanii marki Électricité de France (EDF). Informuje o ofercie sprzedaży energii.