2 1 0 0 0 3.06.2015„Nie ma to jak dobry sąsiad” – sieć Max Elektro promowana jako lokalna i bliska (wideo)Co zrobić, gdy mieszkamy w małym miasteczku, od najbliższego sklepu z RTV, AGD i multimediami dzieli nas kilkadziesiąt kilometrów, a chcemy kupić telewizor lub pralkę? Odpowiedź na to pytanie zaproponowano w kampanii marki Max Elektro – sieci sklepów z tego rodzaju artykułami.
0 1 0 0 0 3.06.2015Ericsson: 70% populacji świata będzie używać smartfonów do roku 2020Do 2020 r. zaawansowane technologie mobilne będą powszechnie stosowane na całym świecie. Liczba subskrypcji smartfonów zwiększy się ponad dwukrotnie, osiągając 6,1 mld. 70% populacji świata będzie korzystać ze smartfonów, a 90% będzie objętych zasięgiem mobilnych sieci szerokopasmowych – wynika z „Mobility Report 2015” przygotowanego przez firmę Ericsson.
0 1 0 0 0 3.06.2015Powstaje Rada Etyki Branży EventowejStowarzyszenie Branży Eventowej podjęło uchwałę o powołaniu Rady Etyki. Nowy organ ma promować standardy etyczne wśród członków stowarzyszenia i całej branży.
2 1 0 0 0 3.06.2015Premiera nowego badania PBI/GfK Polonia na Forum IAB 2015Podczas Forum IAB nastąpi premierowa prezentacja pomiaru oglądalności witryn i aplikacji, z których korzystają polscy użytkownicy Internetu. Badanie w nowej odsłonie prowadzić będzie od przyszłego roku GfK Polonia. O badaniu i jego elementach opowiedzą Andrzej Garapich – prezes zarządu PBI oraz CEO firmy GfK na świecie – Matthias Hartmann.
1 1 0 0 0 3.06.2015„Zrób to na leniwca” – banki zachęcają do doładowania telefonu przez Internet (wideo)Rozpoczęła się kampania „Zrób to na leniwca”. Promuje doładowania telefonów na kartę przez Internet.
1 4 0 0 0 3.06.2015„Leć, jedzenie poczeka!” – Whirlpool z kampanią ambientową (wideo)Marka Whirlpool rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną linii lodówek Supreme No Frost. W ramach działań „Odkryj totalną świeżość” na lotniskach pojawią się wielkie warzywa, które będą czekać na podróżnych.
0 1 0 0 0 3.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie z Google AdWords od SemHouse w połowie czerwcaTo kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem odbędzie się ono w Warszawie 18–19 czerwca. Jego celem jest zapoznanie uczestników z obsługą programu AdWords, a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.(Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 3.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie z Google Analytics od SemHouse w przyszłym tygodniuTo kolejne z cyklu całorocznych szkoleń. Tym razem odbędzie się ono w Warszawie 8 czerwca. Jego celem jest zapoznanie uczestników z tematyką analityki internetowej oraz nauczenie obsługi programu Google Analytics, służącego między innymi do mierzenia skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych.(Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 2.06.2015Beacony w sieci SizeerSieć z odzieżą i obuwiem Sizeer wprowadza do swoich sklepów beacony. Uruchamia też aplikację, która ma promować program lojalnościowy i dostarczać specjalne treści jej użytkownikom.
0 1 0 0 0 2.06.2015Letnie imprezy dla kobiet – wspólny projekt marki alkoholowej i odzieżowejRuszył projekt „Bols and Beautiful”. W jego ramach marki Bols oraz Bluebirds & Co zorganizują imprezy dla kobiet, które nadeślą zgłoszenia.