0 1 5.06.20061 milion flag już rozdanychexperiential marketing TweetDziś Tyskie rozdało milion flag dla kibiców w całej Polsce.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53467 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.06.2006Rozpoczyna się prasowa kampania Creative Labs5 czerwca b.r. rozpocznie się w Polsce kampania firmy Creative, światowego lidera w dziedzinie produktów do cyfrowej rozrywki w komputerach osobistych i Internecie. Kampania reklamowa pod hasłem „ Usłyszeć to uwierzyć” ma na celu promocję wielokanałowych zestawów głośnikowych: Creative Inspire T6060 i GigaWorks Pro-Gamer G500. Kampania potrwa do końca lipca b.r. i będzie obecna w prasie kolorowej.
0 1 0 0 0 5.06.2006On Board PR pracuje dla Mobile Academy 2006Firma On Board Public Relations podjęła współpracę z organizatorami Mobile Academy 2006. Konsultanci On Board PR będą odpowiedzialni za obsługę medialną polskiej edycji projektu objętego patronatem prof. dr hab. Marii Janion. Działania firmy On Board PR będą realizowane pro publico bono.
0 1 0 0 0 5.06.2006Nowa Fanta TropicNa półkach sklepowych pojawia się nowa propozycja marki Fanta – wariant o smaku owoców egzotycznych. Nowy napój o nazwie Fanta Tropic zawiera sok pomarańczowy oraz aromaty owoców passiflory i brzoskwini. Napój charakteryzuje się intensywnym czerwono-różowym kolorem. Podobnie jak obecne od lat na polskim rynku Fanta pomarańczowa i Fanta lemonic, Fanta Tropic występuje w opakowaniach o pojemności: 0,5l, 1L i 2L PET. Nowy smak napoju Fanta będzie dostępny w ramach limitowanej serii dystrybuowanej w okresie letnim.
0 1 0 0 0 5.06.2006Tonic Kinley odmładza swój wizerunekTonic Kinley zmienił swoją etykietę. Teraz komunikuje ona nie tylko orzeźwiające działanie napoju i jego wysoką jakość, ale również młodsze, a przez to bliższe konsumentom, oblicze marki. Zmiana wizerunku marki jest związana z odmładzaniem się docelowej grupy konsumentów.