Rozpoczyna się prasowa kampania Creative Labs
  • 0
  • 1
5.06.2006

Rozpoczyna się prasowa kampania Creative Labs

5 czerwca b.r. rozpocznie się w Polsce kampania firmy Creative, światowego lidera w dziedzinie produktów do cyfrowej rozrywki w komputerach osobistych i Internecie. Kampania reklamowa pod hasłem „ Usłyszeć to uwierzyć” ma na celu promocję wielokanałowych zestawów głośnikowych: Creative Inspire T6060 i GigaWorks Pro-Gamer G500. Kampania potrwa do końca lipca b.r. i będzie obecna w prasie kolorowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.06.2006

Nowa Fanta Tropic

Na półkach sklepowych pojawia się nowa propozycja marki Fanta – wariant o smaku owoców egzotycznych. Nowy napój o nazwie Fanta Tropic zawiera sok pomarańczowy oraz aromaty owoców passiflory i brzoskwini. Napój charakteryzuje się intensywnym czerwono-różowym kolorem. Podobnie jak obecne od lat na polskim rynku Fanta pomarańczowa i Fanta lemonic, Fanta Tropic występuje w opakowaniach o pojemności: 0,5l, 1L i 2L PET. Nowy smak napoju Fanta będzie dostępny w ramach limitowanej serii dystrybuowanej w okresie letnim.