Żytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowanaŻytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowanaŻytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowanaŻytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowana

Żytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowana

Żytnia i Volvo – nieodpowiedzialność nieplanowana
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Żytnia Ekstra na długo pozostanie symbolem słabości merytorycznej agencji social media. Volvo przeciwnie – przez chwilę będzie sławne dzięki swojej szybkiej reakcji na żart internauty. Obie marki coś jednak łączy.

Komunikacja w SM, choć to ułamki procentów budżetów reklamowych, może mieć siłę rażenia niewspółmierną do zaangażowanych środków. Pokazały to przykłady obu wspomnianych marek. Cechą wspólną jest w tym wypadku także niefrasobliwość w posługiwaniu się cudzą własnością i wizerunkiem.

Tam, gdzie pędzą agencje

Mniej więcej od połowy lipca zmienił się sposób komunikacji na profilu Żytnia Ekstra.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się