Zyski z zaangażowaniaZyski z zaangażowaniaZyski z zaangażowaniaZyski z zaangażowania

Zyski z zaangażowania

Zyski z zaangażowania
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Firmy uczą się, że sponsoring sportu to już nie tylko kupno miejsca na reklamę, ale podstawowe narzędzie kształtowania relacji z klientami, kontrahentami i pracownikami. Tyle że w roku Euro 2012 i igrzysk olimpijskich nauka ta przebiega w warunkach ostrej konkurencji.

Największe polskie firmy na sport wydają krocie. Obecny rok jest szczególny ze względu na Euro 2012 i igrzyska olimpijskie w Londynie, ale i bez tych dwóch imprez wartość sponsoringu sportowego od kilku lat systematycznie rośnie.

Jak obliczyła firma badawcza Pentagon Research, w ubiegłym roku nakłady na sponsoring wyniosły 2,7 mld złotych, a według innych szacunków już w 2015 roku mogą osiągnąć nawet 5 mld złotych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja