Firmy uczą się, że sponsoring sportu to już nie tylko kupno miejsca na reklamę, ale podstawowe narzędzie kształtowania relacji z klientami, kontrahentami i pracownikami. Tyle że w roku Euro 2012 i igrzysk olimpijskich nauka ta przebiega w warunkach ostrej konkurencji.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Największe polskie firmy na sport wydają krocie. Obecny rok jest szczególny ze względu na Euro 2012 i igrzyska olimpijskie w Londynie, ale i bez tych dwóch imprez wartość sponsoringu sportowego od kilku lat systematycznie rośnie.
Jak obliczyła firma badawcza Pentagon Research, w ubiegłym roku nakłady na sponsoring wyniosły 2,7 mld złotych, a według innych szacunków już w 2015 roku mogą osiągnąć nawet 5 mld złotych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.