Chleba, igrzysk, lojalnościChleba, igrzysk, lojalnościChleba, igrzysk, lojalnościChleba, igrzysk, lojalności

Chleba, igrzysk, lojalności

Chleba, igrzysk, lojalności
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Założenie, że lojalność kibica można zaskarbić sobie samym sukcesem sportowym albo prostym programem rabatowym, jest złudne i niebezpieczne. Polskie kluby piłkarskie przekonują się o tym na własnej skórze, próbując zapełnić stadiony zbudowane na Euro 2012.

Paryż, listopad 2011 roku. Grzegorz Lato, prezes mającego wyjątkowo zły wizerunek Polskiego Związku Piłki Nożnej, mógł być zadowolony. Europejska Unia Piłkarska nagrodziła związek w konkursie najlepszych praktyk marketingowych europejskich federacji piłkarskich za rozwój programu lojalnościowego „Jedenastka: kibicujesz – punktujesz”, przygotowanego w ramach projektu Klub Kibica Reprezentacji Polski.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się