Zwolnij – nie tylko na widok karetekZwolnij – nie tylko na widok karetekZwolnij – nie tylko na widok karetekZwolnij – nie tylko na widok karetek

Zwolnij – nie tylko na widok karetek

Zwolnij – nie tylko na widok karetek
Billboardy ze zdjęciami pokiereszowanych samochodów, hasła, które mają zachęcać kierowców do zdjęcia nogi z gazu – wszystko to robi wrażenie na coraz mniejszej liczbie odbiorców. Nowe kampanie społeczne muszą – co oczywiste – nieustannie sięgać po świeże pomysły. Z jedną z ciekawszych i dość skutecznych akcji mieli niedawno okazję zetknąć się zmotoryzowani mieszkańcy Nowej Zelandii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja