Znikający apetyt na potrawy VanishaZnikający apetyt na potrawy VanishaZnikający apetyt na potrawy VanishaZnikający apetyt na potrawy Vanisha

Znikający apetyt na potrawy Vanisha

Znikający apetyt na potrawy Vanisha
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zawsze budziły mój niesmak reklamy pełne plam po jedzeniu, plam nachlapanych i usuwanych. Spadające pizze, ketchup na koszulki - okropne. I właśnie pojawia się wyjątkowa kontynuacja tego tematu - kampania Vanisha, w której kucharz (sic!) prezentuje przepis na usunięcie plamy z obrusu.

Właśnie w tych dniach ruszyła nowa kampania reklamowa Vanisha. Spoty nawiązują do programów kulinarnych. Kucharz jednak nie prezenuje przepisu na jakąś wyjątkową potrawę, zamiast tego raczy nas poradami, jak usunąć oporną plamę z obrusu na stole w kuchni. Cały proces usuwania plamy pokazany jest realistycznie, bez animacji komputerowych.

Proszę pomyśleć – w prime time zdarza się jeść posiłki jednocześnie oglądając telewizję (co za okropny zwyczaj).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja