Supermarkety, których głównym atutem są niskie ceny, nie mają zazwyczaj problemów z przyciągnięciem klienteli. Pomiędzy siermiężnymi regałami przechadzają się jednak najczęściej studenci, emeryci i inni klienci z ograniczonym budżetem. Jak przyciągnąć osoby z nieco grubszym portfelem? Norweska sieć niedrogich supermarketów Kiwi pokazuje w swojej kampanii zalety niskich cen z nieco innej perspektywy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |