Ziarnko do ziarnkaZiarnko do ziarnkaZiarnko do ziarnkaZiarnko do ziarnka

Ziarnko do ziarnka

Ziarnko do ziarnka
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

Supermarkety, których głównym atutem są niskie ceny, nie mają zazwyczaj problemów z przyciągnięciem klienteli. Pomiędzy siermiężnymi regałami przechadzają się jednak najczęściej studenci, emeryci i inni klienci z ograniczonym budżetem. Jak przyciągnąć osoby z nieco grubszym portfelem? Norweska sieć niedrogich supermarketów Kiwi pokazuje w swojej kampanii zalety niskich cen z nieco innej perspektywy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja