Coca-Cola Light, jako produkt niskokaloryczny, powinna święcić triumfy. Dlaczego zatem niepostrzeżenie zniknęła ze sklepowych półek? Przegrała właśnie przez swoją niskokaloryczyność. Została skanibalizowana przez siostrzaną Coca-Colę Zero.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wprowadzanie nowej marki na rynek jest wymarzonym zleceniem dla agencji reklamowych i domów mediowych. Po stronie klienta nikt wtedy nie oszczędza. Jasne jest, że aby zmienić nawyki konsumentów, trzeba zdobyć się na kampanię głośną – z wyrazistą kreacją i dużym zasięgiem w mediach.
Gdy marka znika z rynku, jest na odwrót. Wszystko odbywa się dyskretnie, stopniowo, czasem bez żadnego komunikatu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.