Trudny rzut czerwonym dyskiem – Coca-Cola zmienia opakowaniaTrudny rzut czerwonym dyskiem – Coca-Cola zmienia opakowaniaTrudny rzut czerwonym dyskiem – Coca-Cola zmienia opakowaniaTrudny rzut czerwonym dyskiem – Coca-Cola zmienia opakowania

Trudny rzut czerwonym dyskiem – Coca-Cola zmienia opakowania

Trudny rzut czerwonym dyskiem – Coca-Cola zmienia opakowania
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nowe opakowania Coca-Coli to coś więcej niż odświeżenie logo. Jak pokazał sukces kampanii „Share a Coke” sprzed kilku lat, innowacje związane z opakowaniem mogą przekonać do picia coli ludzi, którzy od dawna jej nie pili. Tym razem jednak o powtórzenie takiego efektu nie będzie łatwo. 

Strategia Coca-Coli „Jedna marka”, ogłoszona 19 stycznia, wzbudziła olbrzymie zainteresowanie. Przypomnijmy: klasyczna Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero i Coca-Cola Life znajdą się pod parasolem jednego brandu, promowanego w globalnej kampanii pod hasłem „Taste the Feeling”.

Teraz marka opowiada uniwersalne, proste historie oraz pokazuje codzienne sytuacje, dobrze znane konsumentom na całym świecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się