Nowe opakowania Coca-Coli to coś więcej niż odświeżenie logo. Jak pokazał sukces kampanii „Share a Coke” sprzed kilku lat, innowacje związane z opakowaniem mogą przekonać do picia coli ludzi, którzy od dawna jej nie pili. Tym razem jednak o powtórzenie takiego efektu nie będzie łatwo.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Strategia Coca-Coli „Jedna marka”, ogłoszona 19 stycznia, wzbudziła olbrzymie zainteresowanie. Przypomnijmy: klasyczna Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero i Coca-Cola Life znajdą się pod parasolem jednego brandu, promowanego w globalnej kampanii pod hasłem „Taste the Feeling”.
Teraz marka opowiada uniwersalne, proste historie oraz pokazuje codzienne sytuacje, dobrze znane konsumentom na całym świecie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |