Zepsuty wieczórZepsuty wieczórZepsuty wieczórZepsuty wieczór

Zepsuty wieczór

Zepsuty wieczór
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Nieważne, jak zaczyna, ważne, jak kończy – ta sentencja dzięki Leszkowi Millerowi kojarzy się obecnie bardziej z polityką niż z seksem. Wróćmy jednak do rzeczy samych i zobaczmy, jak tę myśl rozwija Procter and Gamble w wirusowej reklamie proszku Tide. Ostrzegam! Spot jest dość niesmaczny.

Niby nic nowego: zakochana para w łóżku, czerwone wino, w tle zmysłowa jazzowa piosenka „The Look of Love”. To początek reklamy jednego z detergentów z wybielaczem firmy Procter and Gamble, o nazwie Tide with Bleach.

Obrazek zakochanej pary w łóżku nasuwa całkiem zrozumiałe skojarzenia i widz już ma kosmate nadzieje, gdy nagle płyta z piosenką zacina się.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja