W 2014 r. wydatki netto na reklamę w Polsce wzrosną o 1,8% w stosunku do poprzedniego roku. Wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku 6,51 mld zł – szacuje dom mediowy ZenithOptimedia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Optymistyczne nastroje w gospodarce pozwalają spodziewać się dalszej poprawy koniunktury, także na rynku reklamowym. Dlatego firma skorygowała lekko w górę prognozę dla polskiego rynku. Obecnie szacuje, że wzrośnie on w tym roku o 1,8% (z 1,4% prognozowanych w grudniu – czytaj także grudniowe prognozy ZenithOptimedia).
Analiza wydatków reklamowych netto w pierwszych dwóch miesiącach tego roku potwierdza tendencję prognozowanej na cały rok dynamiki wydatków w poszczególnych mediach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.