Zasady tworzenia skutecznej marketingowo treści - Marketing przy Kawie
Zasady tworzenia skutecznej marketingowo treściZasady tworzenia skutecznej marketingowo treściZasady tworzenia skutecznej marketingowo treściZasady tworzenia skutecznej marketingowo treści

Zasady tworzenia skutecznej marketingowo treści

Zasady tworzenia skutecznej marketingowo treści
D. Jędrzejczyk, R. Niemczyk

D. Jędrzejczyk, R. Niemczyk

-

D. Jędrzejczyk, R. Niemczyk

D. Jędrzejczyk, R. Niemczyk

Skuteczny nagłówek czy tytuł to dobre pierwsze wrażenie. Potem trzeba je jednak umiejętnie podtrzymać. W jaki sposób? Do tego właśnie służą ciekawie i mądrze stworzone teksty, czyli istota pracy copywritera.

Zapamiętaj!

Każdy tekst, który potrafi zachęcić internautę do zakupu produktu, mimo że zamieszczany w nowym medium, jakim jest Internet, powinien działać według reguł perswazji oraz formuły AIDA, która trafnie określa cele komunikatu reklamowego:
A – przyciągnąć uwagę (attention),I – wzbudzić zainteresowanie (interest),D – wywołać potrzebę posiadania (desire),A – skłonić do działania (action).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja