Skuteczny nagłówek czy tytuł to dobre pierwsze wrażenie. Potem trzeba je jednak umiejętnie podtrzymać. W jaki sposób? Do tego właśnie służą ciekawie i mądrze stworzone teksty, czyli istota pracy copywritera.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zapamiętaj!
Każdy tekst, który potrafi zachęcić internautę do zakupu produktu, mimo że zamieszczany w nowym medium, jakim jest Internet, powinien działać według reguł perswazji oraz formuły AIDA, która trafnie określa cele komunikatu reklamowego:
A – przyciągnąć uwagę (attention),I – wzbudzić zainteresowanie (interest),D – wywołać potrzebę posiadania (desire),A – skłonić do działania (action).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.