Zapał kibiców Euro 2012 zbadany i wyceniony na zlecenie INGZapał kibiców Euro 2012 zbadany i wyceniony na zlecenie INGZapał kibiców Euro 2012 zbadany i wyceniony na zlecenie INGZapał kibiców Euro 2012 zbadany i wyceniony na zlecenie ING

Zapał kibiców Euro 2012 zbadany i wyceniony na zlecenie ING

Zapał kibiców Euro 2012 zbadany i wyceniony na zlecenie ING
TNS Global

TNS Global

-

TNS Global

TNS Global

Gdzie europejska gorączka piłkarska osiąga apogeum? Ile – zdaniem kibiców – wart jest tytuł mistrzowski? Na jakie poświęcenia gotowi są kibice dla swojej ukochanej drużyny? Tuż przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 agencja badawcza TNS Nipo przeprowadziła na zlecenie banku ING badanie „Cup-o-nomics” – dotyczące postrzegania piłki nożnej w 16 krajach, które zakwalifikowały się do tegorocznych finałów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja