Zagraj w odchudzanie - Marketing przy Kawie
Zagraj w odchudzanieZagraj w odchudzanieZagraj w odchudzanieZagraj w odchudzanie

Zagraj w odchudzanie

Zagraj w odchudzanie
Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

-

Katarzyna Trzeciak

Katarzyna Trzeciak

Połyskujące kolorem, zmysłowo rozchylone wargi, a pomiędzy nimi... sardynka?! Tak, a nawet więcej: kapusta, kurczak, frytki i żelkowe węże. I wcale nie chodzi o reklamę supertrwałej szminki.

Te kolorowe i smakowicie wyglądające usta przeżuwające różne produkty to najświeższa kampania organizacji Weight Watchers. Grupa znana jest (także w Polsce) za sprawą swojego nietuzinkowego podejścia do diet. W skrócie brzmi ono: jedz wszystko, na co masz ochotę.

Weight Watchers mają specjalny przelicznik punktowy dla każdego produktu, według którego każdy indywidualnie komponuje swój codzienny jadłospis.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja