Za wysokie napięcie - Marketing przy Kawie
Za wysokie napięcieZa wysokie napięcieZa wysokie napięcieZa wysokie napięcie

Za wysokie napięcie

Za wysokie napięcie
Diana Maciąg

Diana Maciąg

-

Diana Maciąg

Diana Maciąg

Każdy autor kampanii reklamowej, szczególnie gdy poświęca jej przygotowaniu wiele miesięcy, liczy na pozytywne reakcje. Tymczasem często wystarczy szczegół, drobne przeoczenie czy mały błąd, którego on nie zauważy, a wyłapią odbiorcy – i zamiast słów uznania nadchodzi fala drwin i niepochlebnych komentarzy. Następnie lotem błyskawicy informacja rozchodzi się w sieci. Wykpiwana w niej wpadka reklamowa później przez wiele miesięcy śmieszy na forach internetowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja