Za wolność naszą i wasząZa wolność naszą i wasząZa wolność naszą i wasząZa wolność naszą i waszą

Za wolność naszą i waszą

Za wolność naszą i waszą
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Amerykańska branża reklamowa zaskarżyła restrykcyjne prawo antynikotynowe, przyjęte w czerwcu br. przez Senat USA. To ciąg dalszy toczącej się od kilkudziesięciu lat walki. Stawką są nie tylko wpływy z reklam papierosów. Dla agencji reklamowych najważniejsze jest zatrzymanie tendencji do regulowania i zakazywania reklamy kolejnych produktów. Na liście są już dania typu fast food czy samochody emitujące duże ilości dwutlenku węgla.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja