Ponad 2000 młodych Brytyjczyków zdecydowało się wziąć udział w nagraniach poprzedzających przygotowanie teledysku do piosenki „The Fear” Lily Allen. W listopadzie 2009 roku w trasę po Anglii ruszył autobus Global Radio. Każdy miał szansę sprawdzić swój wokalny talent w specjalnie do tego celu przygotowanych kabinach – umieszczano je na ulicach, w centrach handlowych, a także w klubach nocnych. Uczestnicy akcji mieli za zadanie zagrać w grę karaoke przeznaczoną na konsolę Xbox 360, czyli po prostu zaśpiewać – w pojedynkę lub w zespole – wcześniej wspomnianą piosenkę.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.