Z Lily śpiewać każdy może - Marketing przy Kawie
Z Lily śpiewać każdy możeZ Lily śpiewać każdy możeZ Lily śpiewać każdy możeZ Lily śpiewać każdy może

Z Lily śpiewać każdy może

Z Lily śpiewać każdy może
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

Ponad 2000 młodych Brytyjczyków zdecydowało się wziąć udział w nagraniach poprzedzających przygotowanie teledysku do piosenki „The Fear” Lily Allen. W listopadzie 2009 roku w trasę po Anglii ruszył autobus Global Radio. Każdy miał szansę sprawdzić swój wokalny talent w specjalnie do tego celu przygotowanych kabinach – umieszczano je na ulicach, w centrach handlowych, a także w klubach nocnych. Uczestnicy akcji mieli za zadanie zagrać w grę karaoke przeznaczoną na konsolę Xbox 360, czyli po prostu zaśpiewać – w pojedynkę lub w zespole – wcześniej wspomnianą piosenkę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja