Z dala od szumu reklamowego – prawdziwe tajemnice wielokanałowego marketinguZ dala od szumu reklamowego – prawdziwe tajemnice wielokanałowego marketinguZ dala od szumu reklamowego – prawdziwe tajemnice wielokanałowego marketinguZ dala od szumu reklamowego – prawdziwe tajemnice wielokanałowego marketingu

Z dala od szumu reklamowego – prawdziwe tajemnice wielokanałowego marketingu

Z dala od szumu reklamowego – prawdziwe tajemnice wielokanałowego marketingu
Stephen O'Neill

Stephen O'Neill

-

Stephen O'Neill

Stephen O'Neill

Specjaliści od marketingu od dawna mówią o strategiach wielokanałowej komunikacji marketingowej. Mogłoby się nawet wydawać, że na wielu rynkach są one realizowane i to z bardzo pozytywnym skutkiem. Steve O'Neill (Head of Global CRM Consulting Practice w BT) uważa, że sytuacja wygląda zgoła odmiennie. Stara się pokazać złożoność zagadnienia integracji kanałów komunikacji. Ani zachwyt nad technologią, ani sama możliwość jej wdrożenia w firmie nie powinny przesłaniać konieczności skupienia się przede wszystkim na najbardziej wartościowych klientach i dostosowaniu komunikacji do potrzeb konkretnych ich segmentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja