Wzrost rynku reklamowego o 4%. Najszybciej rozwija się reklama onlineWzrost rynku reklamowego o 4%. Najszybciej rozwija się reklama onlineWzrost rynku reklamowego o 4%. Najszybciej rozwija się reklama onlineWzrost rynku reklamowego o 4%. Najszybciej rozwija się reklama online
Prognozy na 2016 rok też są dość obiecujące (fot. Robert Kneschke/Fotolia)

Wzrost rynku reklamowego o 4%. Najszybciej rozwija się reklama online

Wzrost rynku reklamowego o 4%. Najszybciej rozwija się reklama online
Od stycznia do września br. rynek reklamy w wartościach netto wzrósł o 4%, tj. o 209 mln zł, wobec analogicznego okresu 2014 roku. Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na jego kondycję, był wzrost wydatków sektorów: handel, produkty farmaceutyczne i leki, a także FMCG. Agencja SMG przeanalizowała tendencje po trzech kwartałach 2015 roku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się