Wyścig miast o ESK 2016 – raport IMM - Marketing przy Kawie
Wyścig miast o ESK 2016 – raport IMMWyścig miast o ESK 2016 – raport IMMWyścig miast o ESK 2016 – raport IMMWyścig miast o ESK 2016 – raport IMM

Wyścig miast o ESK 2016 – raport IMM

Wyścig miast o ESK 2016 – raport IMM
Instytut Monitorowania Mediów przeprowadził wielowymiarową analizę wizerunku pięciu miast – finalistów wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Najbardziej medialnym kandydatem okazało się najmniejsze miasto – Lublin. Drugą pod względem wielkości liczbą publikacji na swój temat w prasie, radiu i telewizji mogą pochwalić się Katowice, a na trzecim miejscu znalazła się Warszawa. Najwięcej pozytywnych opinii zebrał Lublin, najwięcej negatywnych – Warszawa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja