Wydawać pieniądze na reklamę? A po co?Wydawać pieniądze na reklamę? A po co?Wydawać pieniądze na reklamę? A po co?Wydawać pieniądze na reklamę? A po co?

Wydawać pieniądze na reklamę? A po co?

Wydawać pieniądze na reklamę? A po co?
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Zmasowany atak reklamowy może w krótkim czasie przyczynić się do wzrostu świadomości marki. To jednak kosztuje. Taniej, choć wolniej, można osiągnąć podobne rezultaty jedynie konsekwentnymi działaniami public relations. Tak właśnie uczyniła OSM Piątnica, co pozwoliło jej zdecydowanie poprawić swoją pozycję rynkową.

Jak ma konkurować z firmami takimi jak Zott, Hochland czy Danone lokalna firma OSM Piątnica, która dodatkowo w wyniku zmiany opakowań zanotowała spadek sprzedaży i zmniejszoną rozpoznawalność marki?

Czy w ogóle może konkurować, jeśli np. Danone, według danych telemetrycznych TNS OBOP, na liście rankingowej znajomości marek w branży "Produkty spożywcze inne niż napoje" jest na czwartym miejscu, a w 2003 roku zajął drugie miejsce wśród marek najbardziej aktywnych reklamowo, wydając na reklamę – bagatela – 126 mln zł.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja