Wydatki reklamowe: Polska na minusie, globalny rynek reklamy wciąż rośnieWydatki reklamowe: Polska na minusie, globalny rynek reklamy wciąż rośnieWydatki reklamowe: Polska na minusie, globalny rynek reklamy wciąż rośnieWydatki reklamowe: Polska na minusie, globalny rynek reklamy wciąż rośnie

Wydatki reklamowe: Polska na minusie, globalny rynek reklamy wciąż rośnie

Wydatki reklamowe: Polska na minusie, globalny rynek reklamy wciąż rośnie
ZenithOptimedia prognozuje wartość wydatków reklamowych. W 2012 roku wydatki netto na reklamę w Polsce spadną o 4,9%. Mimo sytuacji w strefie euro globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 3,8%. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach – światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku.

Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku

Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia w 2012 r. wydatki netto na reklamę w Polsce spadną o 4,9% w stosunku do roku 2011. Prognozowana wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku niecałe 6,8 mld zł.

Sytuacja na rynku reklamowym jest odzwierciedleniem spowolnienia wzrostu gospodarczego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja