Wydatki na reklamę w Polsce niższe o 5,9% – prognoza ZenithOptimediaWydatki na reklamę w Polsce niższe o 5,9% – prognoza ZenithOptimediaWydatki na reklamę w Polsce niższe o 5,9% – prognoza ZenithOptimediaWydatki na reklamę w Polsce niższe o 5,9% – prognoza ZenithOptimedia

Wydatki na reklamę w Polsce niższe o 5,9% – prognoza ZenithOptimedia

Wydatki na reklamę w Polsce niższe o 5,9% – prognoza ZenithOptimedia
Wydatki na reklamę w Polsce będą w tym roku niższe o 5,9% od ubiegłorocznych, a wartość rynku na koniec roku spadnie do 6,352 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną natomiast o 3,5%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 505 mld dolarów. Analitycy ZenithOptimedia przedstawili swoje prognozy.

Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku

Łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 r. będą niższe od ubiegłorocznych o 5,9%. Wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku 6,352 mld zł. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji mówiących o spadku wartości rynku o 5,2%.

W poprzedniej prognozie przyjęto założenie, że w drugiej połowie roku polska gospodarka nieco przyspieszy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja