Wydatki na reklamę w Polsce będą w tym roku niższe o 5,9% od ubiegłorocznych, a wartość rynku na koniec roku spadnie do 6,352 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną natomiast o 3,5%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 505 mld dolarów. Analitycy ZenithOptimedia przedstawili swoje prognozy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku
Łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 r. będą niższe od ubiegłorocznych o 5,9%. Wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku 6,352 mld zł. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji mówiących o spadku wartości rynku o 5,2%.
W poprzedniej prognozie przyjęto założenie, że w drugiej połowie roku polska gospodarka nieco przyspieszy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.