Wszystko ma dotrzeć szybko (część 2)Wszystko ma dotrzeć szybko (część 2)Wszystko ma dotrzeć szybko (część 2)Wszystko ma dotrzeć szybko (część 2)

Wszystko ma dotrzeć szybko (część 2)

Wszystko ma dotrzeć szybko (część 2)
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Większość specjalistów zgadza się co do tego, że informatyzacja to niezbędny, ale raczej nie dający już dzisiaj przewagi na rynku element zarządzania firmą. Wyjątkiem mogą być przedsiębiorstwa małe i średnie, których konkurencyjność wciąż może znacznie wzrosnąć dzięki informatyzacji. Ważnym elementem jest natomiast umiejętność dialogu z partnerami. Nie da się jednak zbudować go bez wzajemnego zrozumienia specyfiki biznesu, sytuacji rynkowej zaangażowanych firm oraz ich naturalnych ograniczeń.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja