Wszystkimi pięcioma zmysłamiWszystkimi pięcioma zmysłamiWszystkimi pięcioma zmysłamiWszystkimi pięcioma zmysłami

Wszystkimi pięcioma zmysłami

Wszystkimi pięcioma zmysłami
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Po siedmiu grzechach głównych czas na pięć zmysłów. Magnum wykorzystuje wcześniejsze doświadczenia dotyczące reklam opartych na najbardziej zmysłowych konotacjach. Efektem jest „limitowana edycja” lodów Magnum 5 Senses.

Spot reklamujący nowy produkt Magnum zdecydowanie przemawia do wyobraźni. Jak zwykle w reklamach tej firmy mamy do czynienia z wyjątkowo wysublimowanym przekazem. Połączenie zmysłowego głosu lektorki szepczącej nazwy kolejnych zmysłów ze znakomicie nakręconymi scenami, przedstawiającymi ludzi w bardzo intymnych sytuacjach – to być może dosyć ograny schemat, jednak ilekroć robi to Magnum, efekt jest godzien uwagi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja