Po siedmiu grzechach głównych czas na pięć zmysłów. Magnum wykorzystuje wcześniejsze doświadczenia dotyczące reklam opartych na najbardziej zmysłowych konotacjach. Efektem jest „limitowana edycja” lodów Magnum 5 Senses.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Spot reklamujący nowy produkt Magnum zdecydowanie przemawia do wyobraźni. Jak zwykle w reklamach tej firmy mamy do czynienia z wyjątkowo wysublimowanym przekazem. Połączenie zmysłowego głosu lektorki szepczącej nazwy kolejnych zmysłów ze znakomicie nakręconymi scenami, przedstawiającymi ludzi w bardzo intymnych sytuacjach – to być może dosyć ograny schemat, jednak ilekroć robi to Magnum, efekt jest godzien uwagi.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.