Wspólna tajemnica VIP-ówWspólna tajemnica VIP-ówWspólna tajemnica VIP-ówWspólna tajemnica VIP-ów

Wspólna tajemnica VIP-ów

Wspólna tajemnica VIP-ów
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Galeria handlowa Wola Park w Warszawie zorganizowała nie lada promocję, tylko dla wybranych. Wieczorny szał zakupów bez zbędnych świadków. Aktorzy i prezenterzy, politycy i gwiazdy estrady, sama śmietanka stolicy miała okazję wspólnie bawić się i rozkoszować przebieraniem w ofercie ponad 50 sklepów. Ta noc pozostanie w pamięci.

Jak podało „Życie Warszawy”, a za nim portal Onet (zob. Promocje w tajemnicy przed warszawiakami), promocja Woli Park była czymś zupełnie wyjątkowym. Mogły wziąć w niej udział jedynie Very Important Persons, i to wyłącznie te legitymujące się specjalnymi zaproszeniami, zakupy zaś odbywały się poza oficjalnymi godzinami otwarcia galerii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja