Wrócić do korzeni CRM - Marketing przy Kawie
Wrócić do korzeni CRMWrócić do korzeni CRMWrócić do korzeni CRMWrócić do korzeni CRM

Wrócić do korzeni CRM

Wrócić do korzeni CRM
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Wszyscy są już chyba oswojeni z pojęciem CRM. Do tego stopnia, że nie zawsze razi wykorzystywanie tej nazwy na określenie prostych aplikacji do zarządzania kontaktami. A przecież CRM to przede wszystkim strategia, której celem jest reorganizacja procesów biznesowych. Strategia ta ma wprawdzie opinię takiej, która tylko wyjątkowo się udaje, ale jednak po cichu i stopniowo jest wdrażana przez coraz więcej firm. Warto czasem wrócić do podstaw rozumienia nawet tak zapoznanych pojęć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja