Wódka jak narkotykWódka jak narkotykWódka jak narkotykWódka jak narkotyk

Wódka jak narkotyk

Wódka jak narkotyk
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Jak podała wczoraj "Gazeta Wyborcza", w Bułgarii wydarzył się mały skandal reklamowy. W tym kraju można jeszcze reklamować napoje wysokoprocentowe w telewizji i takiego właśnie spotu dotyczyła cała sprawa. Nie o alkohol w reklamie jednak chodziło, lecz o trawę.

Nie można reklamować narkotyków – taki był powód zdjęcia z anteny reklamy wódki The spirit of Mary Jane.

Niestety, redakcja "MpK" nie dysponuje tym kontrowersyjnym spotem, co należy odnotować z żalem, ale i z nadzieją na jego drugie życie w obiegu wirusowym. Na razie musimy zadowolić się opisem podanym przez GW. W reklamie młodzi ludzie tworzą piramidę z ciał, która ma przypominać schody do nieba.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja